Últimas publicaciones en revistas científicas de miembros del CITIC-UGR (Thomson ISI Web of Science)

Design and fabrication of CuInS2/ZnS-based QLED for automotive lighting systems
  • Autor(es): Santaella, J. J.; Critchley, K.; Rodriguez-Bolivar, S.; Gomez-Campos, F. M.
  • Fuente: NANOTECHNOLOGY 32 10 0 0 2021

• Biseparable extensions are not necessarily Frobenius
  • Autor(es): Gomez-Torrecillas, Jose; Lobillo, F. J.; Navarro, Gabriel; Patricio Sanchez-Hernandez, Jose
  • Fuente: MATHEMATISCHE ZEITSCHRIFT 297 1-2 517 533 2021

• Statistical Agnostic Mapping: A framework in neuroimaging based on concentration inequalities
  • Autor(es): Gorriz, J. M.; Jimenez-Mesa, C.; Romero-Garcia, R.; Segovia, F.; Ramirez, J.; Castillo-Barnes, D.; Martinez-Murcia, F. J.; Ortiz, A.; Salas-Gonzalez, D.; Illan, I. A.; Puntonet, C. G.; Lopez-Garcia, D.; Gomez-Rio, M.; Suckling, J.
  • Fuente: INFORMATION FUSION 66 198 212 2021

• Ver todas